7 Ağustos 2017 Pazartesi

BLOGLARDAN SEÇMELER



ALİELLE

Geri dönen eski arkadaşlarımızdan o ve pek şeker yazar. Ayrıca da Kore meraklısıdır.

http://olaganici.blogspot.com.tr/

İREM E.

O da artık eskilerden oldu ama uzun süre yoktu, çünkü eğitim için çok meşguldü ama döndü, o da şirinlerimizden.


MİNİMAL BAKIM

Aramıza yeni katılanlardan arkadaşımız. Makyaj, bakım yazıyooo.


NAZİK TOPÇU

Aramızdaki yenilerden o da ve kitapları yazıyooo. İnşallah hep yazar.


ADEN FERDE

Kültür sanat dizi kitap film müzik yazan arkadaşımız çok yeni olmasına rağmen sevdiklerim arasına girdi bileee.


İREM ÇELİK

Dizileri, şarkıları ve okulu, dersleri, sınavları yazan arkadaşımız çok da sevimli yazıyor, yazılarını okumak keyif veriyoo.


SESSİZ GEMİ

Çook eski arkadaşlarımızdandır kendisi, çok iyi yazar, roman da yazdı zaten yayınlandı, şimdi yine kendine özgü hikaye, şiir, denemeleri ile aramıza döndüü.


SİNEMAKALE

Sinema ve filmler hakkında yazan yeni arkadaşımızın yazıları çok faydalı. Kaçırmayıın.


YAĞMUR TOZU

Hepimizin en sevdiği arkadaşlarımızdan o da ve ara vermişti ama o da döndüü ne güzel.


MERVE CANBAZ

O da eskilerden ve geri döndü. Çok sevdiklerimdendir. Blogumun headeri da ona aittir ayrıca. O da kültür sanat eğlence başladı yazmayaaa.


Çok sıcak yaaa.

31 yorum:

  1. Yine keşfe çıkacağımız bloglar! :)

    YanıtlaSil
  2. Yaa çok teşekkürler benden bahsettiğin için, eminim hepsi harika bloglardır. Bakıyorum şimdi hepsine :))

    YanıtlaSil
  3. Bizim yeğen de var bu listede :) Diğer arkadaşlarımızdan da takip etmediklerimi de hemen takibe alayım :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Uuu, ne kadar destekleyici bir yazı bu... Kalpten tebrikler! ^_^

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederiim. Diğerlerine bakacağım hemen. :) ♡

    YanıtlaSil
  6. Bugün bu sayfada duraksıyorum artık o kadar yorgunum ki işe başlayalı düzenli takip edemiyorum bile :/

    YanıtlaSil
  7. Yeni blogları keşfetmek. Çok güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler. Blogumu bu listede görmek beni gerçekten çok mutlu etti...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim. Keşfedilmek güzel. :p

    YanıtlaSil
  10. Şöyle yeni bloglar keşfetsem diyordum, tevafuk oldu. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Çok ama çok tesekkur ederim. Beni çok mutlu ettin deep ♥♥♥

    YanıtlaSil
  12. Tüm çok mesud oldum ve ayrıca da yeni yeni bloglar keşfetmiş oldum sayende. :)

    YanıtlaSil
  13. Geri dönüşler sevindirici :)

    YanıtlaSil
  14. Bir sürü yeni blog ne güzel :)

    YanıtlaSil
  15. Çook teşekkür ederim :) Mutlu ettin beni :) Umarım bloga da bu şekilde devam ederim mahcup etmem sizi :)

    YanıtlaSil
  16. deepsiii çingusuuu ay şaşırdım ^^ teşekkür ederim ki çakıltaşısı :) Geri dönmek güzel, okul açılınca yine zor olacak yazmak ama elimden geldiğince bu kadar kaybolmamaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  17. Harika seyler tabiside :) sagol yine deep :)

    YanıtlaSil
  18. Heyy Tarih Blogunda Bir Numarayı unutmussunuz .))

    Takipe aldimm..

    YanıtlaSil
  19. Yazan, ama yazmakla kalmayıp yayınlayanları çok çoook çooookkkk kutluyorum.

    Sadece yazan biri olarak :))))

    YanıtlaSil
  20. Yakın zamanda hepsini ziyarete gideyim. 2017nin yaz sezonu en yeniler olmuş :)

    YanıtlaSil
  21. Bak bunlar benim için de yeni,3'ü hariç :)

    YanıtlaSil
  22. Bilinmeyen bloglar benim için yine süper oldu sayende Deep:)

    YanıtlaSil
  23. teşekkürler yni bloglarla tanışmamıza vesile olduğun için... :)

    YanıtlaSil
  24. tişkirler sefgili arkadaşlarııım :)

    YanıtlaSil
  25. Ya çok teşekkür ederimm duygulandım :D :) bu yazılar çok yararlı bir sürü blog birbirini kesfediyor falan :))

    YanıtlaSil
  26. çok teşekkür ederiz bu önemli paylaşım için :))

    YanıtlaSil
  27. Bizede bekleriz efenim;)
    (yıldız)

    YanıtlaSil